Gradstu

گذراندن دوره‌ی دکتری در دانشگاه آزاد، آسان‌تر از همیشه! مشاوره تخصصی، همراهی در تمام مراحل، خدمات نوین

Gradstu

گذراندن دوره‌ی دکتری در دانشگاه آزاد، آسان‌تر از همیشه! مشاوره تخصصی، همراهی در تمام مراحل، خدمات نوین

Gradstu

Gradstu: همراهی شما در مسیر دشوار دکتری!
به جمع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که Gradstu را برای گذراندن دوره‌ی تحصیلات تکمیلی خود انتخاب کرده‌اند، بپیوندید!

Gradstu توسط جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی کشور، باهدف ارائه‌ی خدمات آموزشی و مشاوره‌های پژوهشی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به‌ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی شده است.

ما در Gradstu:
با ارائه‌ی خدمات نوین و به‌روز، به شما در توان‌افزایی و ارتقای سطح علمی‌تان کمک می‌کنیم.
تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش از تحصیلات تکمیلی را برایتان رقم می‌زنیم.
از طریق همکاری با برترین و خبره‌ترین کارشناسان فعال در حوزه‌ی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی، در تمام مراحل تحقیق و نگارش پایان‌نامه در کنار شما خواهیم بود.

خدمات Gradstu شامل:

• مشاوره انتخاب رشته و گرایش: به شما در انتخاب رشته و گرایش مناسب با علایق و توانایی‌هایتان کمک می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات آموزشی: دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف مرتبط با تحصیلات تکمیلی برگزار می‌کنیم.
• مشاوره پروپوزال و رساله: در نگارش پروپوزال و رساله دکتری شما را راهنمایی و یاری می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات آماری: در انجام تحلیل‌های آماری و تهیه نمودارها و جداول به شما کمک می‌کنیم.
• ویرایش: رساله دکتری شما را به‌صورت تخصصی ویرایش می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات ترجمه: مقالات و متون علمی شما را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کنیم.

با Gradstu، تحصیلات تکمیلی خود را با خیالی آسوده و به‌دوراز دغدغه پشت سر بگذارید!

۱۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

تمدید مهلت ثبت نام تا 30 خرداد ماه 1403

 

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع کارشناسی‌ارشد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تا روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه تمدید شد.

 

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس  www.azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی‌ارشد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته / محل‌های درخواستی اقدام کنند.

 

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت‌نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۳ ، ۰۷:۵۹
مدیر استارتاپ

آخرین فرصت برای ثبت نام در رشته های مورد علاقه خود را از دست ندهید!

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت 24 امروز دوشنبه 21 خرداد ماه تمدید شد.

 

آن دسته از داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی‌ارشد سال 1403 که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس  www.azmoon.org  نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

لازم به تأکید است مهلت در نظر گرفته شده به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

 

به داوطلبان توصیه می‌شود،  ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت‌نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۰۳ ، ۱۰:۳۵
مدیر استارتاپ

ثبت‌نام تا 30 خرداد برای راه‌یافتگان به مرحله مصاحبه

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام از داوطلبان به‌منظور شرکت در مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان از فردا یکشنبه ۲۰ خرداد آغاز می‌شود. داوطلبان راه‌یافته به مرحله مصاحبه علمی دوره دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان می‌توانند از فردا یکشنبه ۲۰ خردادماه تا پایان روز چهارشنبه ۳۰ خرداد با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود به‌منظور شرکت در مصاحبه اقدام نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۲۵
مدیر استارتاپ

داوطلبان تا 30 خرداد فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام از داوطلبان به‌منظور شرکت در مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا (یکشنبه 20 خرداد) آغاز می‌شود و تا پایان روز چهارشنبه 30 خرداد ادامه خواهد داشت.

 

داوطلبان راه‌یافته به مرحله مصاحبه علمی لازم است به‌منظور شرکت در مصاحبه، به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۰۳ ، ۱۱:۲۰
مدیر استارتاپ

ثبت‌نام در پیش‌دفاع: راهنمای گام‌به‌گام

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰ ق.ظ

شرکت در پیش‌دفاع با خیالی آسوده با سامانه وادافا

به منظور ارائه راهنمایی به دانشجویان مقطع دکتری تخصصی در خصوص شرکت در پیش‌دفاع، مراحل ثبت‌نام در سامانه وادافا و سایر نکات حائز اهمیت در ادامه تشریح می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ خرداد ۰۳ ، ۱۰:۰۰
مدیر استارتاپ