Gradstu

گذراندن دوره‌ی دکتری در دانشگاه آزاد، آسان‌تر از همیشه! مشاوره تخصصی، همراهی در تمام مراحل، خدمات نوین

Gradstu

گذراندن دوره‌ی دکتری در دانشگاه آزاد، آسان‌تر از همیشه! مشاوره تخصصی، همراهی در تمام مراحل، خدمات نوین

Gradstu

Gradstu: همراهی شما در مسیر دشوار دکتری!
به جمع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که Gradstu را برای گذراندن دوره‌ی تحصیلات تکمیلی خود انتخاب کرده‌اند، بپیوندید!

Gradstu توسط جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی کشور، باهدف ارائه‌ی خدمات آموزشی و مشاوره‌های پژوهشی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به‌ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی شده است.

ما در Gradstu:
با ارائه‌ی خدمات نوین و به‌روز، به شما در توان‌افزایی و ارتقای سطح علمی‌تان کمک می‌کنیم.
تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش از تحصیلات تکمیلی را برایتان رقم می‌زنیم.
از طریق همکاری با برترین و خبره‌ترین کارشناسان فعال در حوزه‌ی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی، در تمام مراحل تحقیق و نگارش پایان‌نامه در کنار شما خواهیم بود.

خدمات Gradstu شامل:

• مشاوره انتخاب رشته و گرایش: به شما در انتخاب رشته و گرایش مناسب با علایق و توانایی‌هایتان کمک می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات آموزشی: دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف مرتبط با تحصیلات تکمیلی برگزار می‌کنیم.
• مشاوره پروپوزال و رساله: در نگارش پروپوزال و رساله دکتری شما را راهنمایی و یاری می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات آماری: در انجام تحلیل‌های آماری و تهیه نمودارها و جداول به شما کمک می‌کنیم.
• ویرایش: رساله دکتری شما را به‌صورت تخصصی ویرایش می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات ترجمه: مقالات و متون علمی شما را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کنیم.

با Gradstu، تحصیلات تکمیلی خود را با خیالی آسوده و به‌دوراز دغدغه پشت سر بگذارید!

جزئیات برگزاری جلسات دفاع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زائر کربلا اعلام شد

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی و رئیس کمیته امور اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «ساماندهی برگزاری جلسات دفاع دانشجویان زائر کربلا در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

این دستورالعمل باتوجه‌به مصادف شدن آخرین‌مهلت دفاع دانشجویان با مراسم اربعین حسینی (ع) و به‌منظور مساعدت با دانشجویانی که خود یا استاد راهنمای آنها برای شرکت در آیین مذهبی پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) به کربلای معلی مشرف می‌شوند، تدوین و ابلاغ شده است.

بر اساس بندهای این دستورالعمل؛ برگزاری جلسات دفاع مشروط به تأیید شورای گروه آموزشی مربوطه، استادان راهنما و مشاور مبنی بر برآورده‌شدن اهداف پروپوزال و ثبت اطلاعات پایان‌نامه/رساله در سامانه پژوهشیار و با رعایت مقررات آموزشی و پژوهشی و پس از تأیید معاونت‌های موضوعی دانشگاه، تا تاریخ 15 مهرماه امکان‌پذیر است.

بنر

همچنین برگزاری جلسه دفاع دانشجویان مذکور مشروط به ارائه مدارک و مستندات قانونی معتبر ازجمله گذرنامه معتبر با مهر ورود و خروج به کشور عراق در ایام اربعین و تأیید آن توسط معاونت پژوهش و فناوری/علمی واحد دانشگاهی است. برگزاری جلسات دفاع بدون احتساب در سنوات تحصیلی و پرداخت شهریه ترم جدید بوده و نمره/ارزیابی کیفی پایان‌نامه/رساله در کارنامه نیمسال دوم 1402-1401 دانشجو درج خواهد شد. بدیهی است دانشجویانی که در فرصت تعیین‌شده موفق به دفاع نشوند، لازم است برای نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 پایان‌نامه/رساله را تمدید کنند.

این دستورالعمل شامل دانشجویان ذکور مشمول خدمت وظیفه عمومی که در سنوات ارفاقی هستند و مدت معافیت تحصیلی آنها از نظر نظام‌وظیفه عمومی در تاریخ 1402/6/31 به پایان می‌رسد و دانشجویانی که از نظر سامانه پژوهشیار شرایط دفاع قبل از تاریخ 1402/6/31 را ندارند، نمی‌شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی