Gradstu

گذراندن دوره‌ی دکتری در دانشگاه آزاد، آسان‌تر از همیشه! مشاوره تخصصی، همراهی در تمام مراحل، خدمات نوین

Gradstu

گذراندن دوره‌ی دکتری در دانشگاه آزاد، آسان‌تر از همیشه! مشاوره تخصصی، همراهی در تمام مراحل، خدمات نوین

Gradstu

Gradstu: همراهی شما در مسیر دشوار دکتری!
به جمع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که Gradstu را برای گذراندن دوره‌ی تحصیلات تکمیلی خود انتخاب کرده‌اند، بپیوندید!

Gradstu توسط جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی کشور، باهدف ارائه‌ی خدمات آموزشی و مشاوره‌های پژوهشی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به‌ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی شده است.

ما در Gradstu:
با ارائه‌ی خدمات نوین و به‌روز، به شما در توان‌افزایی و ارتقای سطح علمی‌تان کمک می‌کنیم.
تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش از تحصیلات تکمیلی را برایتان رقم می‌زنیم.
از طریق همکاری با برترین و خبره‌ترین کارشناسان فعال در حوزه‌ی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی، در تمام مراحل تحقیق و نگارش پایان‌نامه در کنار شما خواهیم بود.

خدمات Gradstu شامل:

• مشاوره انتخاب رشته و گرایش: به شما در انتخاب رشته و گرایش مناسب با علایق و توانایی‌هایتان کمک می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات آموزشی: دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف مرتبط با تحصیلات تکمیلی برگزار می‌کنیم.
• مشاوره پروپوزال و رساله: در نگارش پروپوزال و رساله دکتری شما را راهنمایی و یاری می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات آماری: در انجام تحلیل‌های آماری و تهیه نمودارها و جداول به شما کمک می‌کنیم.
• ویرایش: رساله دکتری شما را به‌صورت تخصصی ویرایش می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات ترجمه: مقالات و متون علمی شما را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کنیم.

با Gradstu، تحصیلات تکمیلی خود را با خیالی آسوده و به‌دوراز دغدغه پشت سر بگذارید!

۱۵ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

نکات مهم در رزرو پیش‌دفاع دکتری تخصصی

جمعه, ۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

روز شنبه مورخ 29 مهرماه، ویژه رزرو دانشجویانی است که در پیش‌تر در پیش‌دفاع شرکت کرده بودند و عدم کفایت دستاوردهای علمی برای آن‌ها ثبت شده بود.

دانشجویان مقطع دکتری تخصصی، برای رزرو پیش‌دفاع به موارد زیر دقت کنند

  1. دانشجویانی می‌توانند در پیش‌دفاع رزرو انجام دهند که در حال حاضر سیستم آن‌ها در مرحله 11 سامانه‌ی پژوهشیار قرار دارد.

  2. روز شنبه مورخ 29 مهرماه، ویژه رزرو دانشجویانی است که در پیش‌تر در پیش‌دفاع شرکت کرده بودند و عدم کفایت دستاوردهای علمی برای آن‌ها ثبت شده بود.

  3. روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ 30 مهرماه و 1 آبان‌ماه، برای رزرو توسط تمامی دانشجویان قابل‌استفاده است.

  4. برای رزرو به سامانه‌ی وادافا مراجعه کنید. https://vadafa.ec.iau.ir/

  5. نام کاربری: شماره همراه ثبت شده در پروفایل کاربری سامانه پژوهشیار

  6. رمز ورود: شماره دانشجویی درج شده در پروپوزال بارگذاری شده در سامانه پژوهشیار.

توجه:

  • دقت کنید رمز ورود شماره دانشجویی درج شده در پروپوزال بارگذاری شده در سامانه پژوهشیار است و نه شماره دانشجویی ثبت شده در پروفایل کاربری.

  • چنانچه در هنگام رزرو، با پیامی مبنی بر تکمیل ظرفیت مواجه شدید، صبور باشید و صرفاً از طریق ارسال تیکت در سامانه‌ی اقدام به طرح موضوع کنید. لطفاً در تیکت ارسالی حتماً رشته و گرایش تحصیلی خود را به‌صورت دقیق بیان کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۰۲ ، ۱۷:۰۰
مدیر استارتاپ

داوطلبانی که مطابق کارنامه نهایی منتشر شده در تاریخ 14 مهر به‌صورت ذخیره اعلام و در موعد مقرر، فرم اعلام آمادگی را از طریق سامانه این مرکز تکمیل کردند، از ساعت 10 صبح چهارشنبه 26 مهرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت‌نام غیرحضوری اقدام کنند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج ذخیره‌های رشته‌های گروه علوم‌تجربی به همراه نتایج مصاحبه رشته فوریت‌های پزشکی پیش‌بینی بیمارستانی آزمون سراسری سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی در سایت www.azmoon.org اعلام شد.

 آن دسته از داوطلبانی که شرایط لازم به‌منظور پذیرش در رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی را کسب نکرده و یا در مصاحبه حضور نیافته‌اند، اولویت‌های بعدی آنها بررسی و نتیجه اعلام شده است.

 داوطلبانی که مطابق کارنامه نهایی منتشر شده در تاریخ 14 مهر به‌صورت ذخیره اعلام و در موعد مقرر، فرم اعلام آمادگی را از طریق سامانه این مرکز تکمیل کردند، از ساعت 10 صبح چهارشنبه 26 مهرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت‌نام غیرحضوری اقدام کنند.

 همچنین داوطلبان دعوت شده به مصاحبه رشته فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی آزمون سراسری سال 1402 نیز می‌توانند از ساعت 10 صبح شنبه 29 مهرماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و نسبت به ثبت‌نام غیرحضوری اقدام کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۰۲ ، ۱۰:۳۷
مدیر استارتاپ

سه‌شنبه 18 مهرماه سال 1402

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، راهنمای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

پذیرفته‌شدگان لازم است از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 18 مهرماه سال 1402 جهت اطلاع از زمان و نحوه ثبت‌نام از طریق سامانه آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir اقدام کنند.

عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

راهنمای پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۰۲ ، ۱۵:۳۷
مدیر استارتاپ

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از داوطلبانی که نتایج آنها در کارنامه به‌صورت ذخیره اعلام شده است، می‌توانند، از امروز شنبه ۱۵ مهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۹ مهر با مراجعه به سامانه www.azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت کنند.

عدم مراجعه به سامانه فوق در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت‌نام است و هیچ‌گونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد.

پس از اتمام مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت‌نام ذخیره‌هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل کرده‌اند اعلام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۰۲ ، ۰۹:۳۵
مدیر استارتاپ

 به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته مهرماه 1402 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد و بر روی سامانه http://azmoon.org قرار گرفت.

 پذیرفته‌شدگان این مقاطع می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام به راهنمای ثبت‌نام که روز شنبه 15 مهر در سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://sanjesh.iau.ir قرار خواهد گرفت، مراجعه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۰۲ ، ۰۸:۲۵
مدیر استارتاپ