Gradstu

گذراندن دوره‌ی دکتری در دانشگاه آزاد، آسان‌تر از همیشه! مشاوره تخصصی، همراهی در تمام مراحل، خدمات نوین

Gradstu

گذراندن دوره‌ی دکتری در دانشگاه آزاد، آسان‌تر از همیشه! مشاوره تخصصی، همراهی در تمام مراحل، خدمات نوین

Gradstu

Gradstu: همراهی شما در مسیر دشوار دکتری!
به جمع دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که Gradstu را برای گذراندن دوره‌ی تحصیلات تکمیلی خود انتخاب کرده‌اند، بپیوندید!

Gradstu توسط جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی کشور، باهدف ارائه‌ی خدمات آموزشی و مشاوره‌های پژوهشی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به‌ویژه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، راه‌اندازی شده است.

ما در Gradstu:
با ارائه‌ی خدمات نوین و به‌روز، به شما در توان‌افزایی و ارتقای سطح علمی‌تان کمک می‌کنیم.
تجربه‌ای شیرین و لذت‌بخش از تحصیلات تکمیلی را برایتان رقم می‌زنیم.
از طریق همکاری با برترین و خبره‌ترین کارشناسان فعال در حوزه‌ی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی، در تمام مراحل تحقیق و نگارش پایان‌نامه در کنار شما خواهیم بود.

خدمات Gradstu شامل:

• مشاوره انتخاب رشته و گرایش: به شما در انتخاب رشته و گرایش مناسب با علایق و توانایی‌هایتان کمک می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات آموزشی: دوره‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های مختلف مرتبط با تحصیلات تکمیلی برگزار می‌کنیم.
• مشاوره پروپوزال و رساله: در نگارش پروپوزال و رساله دکتری شما را راهنمایی و یاری می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات آماری: در انجام تحلیل‌های آماری و تهیه نمودارها و جداول به شما کمک می‌کنیم.
• ویرایش: رساله دکتری شما را به‌صورت تخصصی ویرایش می‌کنیم.
• ارائه‌ی خدمات ترجمه: مقالات و متون علمی شما را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کنیم.

با Gradstu، تحصیلات تکمیلی خود را با خیالی آسوده و به‌دوراز دغدغه پشت سر بگذارید!

لوگو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل دوره تابستان سال تحصیلی 1402ـ 1401 برای رشته‌های گروه علوم پزشکی، دامپزشکی و روانشناسی بالینی و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و واحدهای ویژه این دانشگاه ابلاغ کرد.

این دستورالعمل در راستای استفاده از توان و قابلیت های منابع انسانی، صرفه جویی در زمان و نیز استفاده از تمام ظرفیت ها، پتانسیل های موجود دانشگاه آزاد اسلامی، درخصوص برگزاری دوره آموزشی تابستان در مقاطع مختلف تحصیلی و در راستای اجرای بند 2 راه کنش ها و اقدامات کلان کاری با موضوع ارتقاء کیفیت و کار آمدی دوره های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه، ابلاغ شد.

براساس این دستورالعمل، ثبت نام دوره تابستان از تاریخ 1402/4/17 لغایت 1402/4/22 و شروع کلاسهای درسی دوره نیز از تاریخ 1402/4/24 لغایت 1402/5/26 (پنج هفته آموزشی) بدون احتساب زمان ثبت نام و امتحانات است. زمان برگزاری امتحانات از تاریخ 1402/5/28 لغایت 1402/6/2 است

شایان ذکر است ثبت دروس توسط واحدهای دانشگاهی در سامانه آموزشیار باید حداکثر تا تاریخ 1402/4/10 انجام شود.  تعداد کل ساعت های تدریس دروس نظری در دوره تابستان مشابه نیمسال های اول و دوم بوده و طی پنج هفته آموزشی اجرا می شود

حداکثر تعداد واحدهای درسی قابل اخذ در دوره تابستان برای مقاطع مختلف تحصیلی گروه علوم پزشکی به شرح ذیل است:

مقطع

کاردانی و کارشناسی

کارشناسی ارشد

دکتری حرفه ای

دکتری تخصصی

حداکثر تعداد واحد انتخابی

6

دو درس(یک درس جبرانی یک درس اصلی یا تخصصی) تا سقف 4واحد

6

دو درس جبرانی تا سقف 

 

 

 

 

 

 

اخذ دروس وصیت نامه امام (ره)، روخوانی قرآن کریم و نیز درس آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل علاوه بر حداکثر تعداد واحدهای انتخابی ذکر شده بلامانع است.

با توجه به مشترک بودن ارائه دروس عمومی جهت دانشجویان گروه علوم پزشکی و غیر پزشکی در اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مقتضی است براساس مفاد ماده 4 و تبصره 1 «دستورالعمل دوره تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۲ـ ۱۴۰۱ برای رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی»، معاونین گروه های غیر پزشکی دانشگاه اقدام مقتضی صورت پذیرد

دانشجویانی که در نیمسال دوم 1402-1401 دروس کارآموزی درعرصه، کارآموزی، کارورزی و واحد پایان نامه را اخذ و یا تمدید کرده اند و ناتمام باقیمانده، تداوم آن در دوره تابستان 1402-1401 بلامانع است. ولی اخذ و یا تمدید پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد و رساله در دوره دکتری تخصصی در دوره تابستان امکان پذیر نبوده و تخلف آموزشی محسوب می شود.

با توجه به اینکه دانشجویان رشته های گروه دامپزشکی در کلیه مقاطع و روانشناسی بالینی و سلامت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی تابع ضوابط و مقررات وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستند و امور مربوطه توسط حوزه علوم پزشکی انجام می گیرد، لذا براساس مفاد آیین نامه ها و بخشنامه های مربوطه اقدام شود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی